Wednesday, May 25, 2011

Τί σκάρωνα στην κουζίνα μου

Τον τελευταίο καιρό μαγειρεύω πολύ αλλά δεν αναρτώ τις δημιουργίες μου.
Κακή μπλόγκερ, κακή.

Έχω φτιάξει φαγητά που ήταν σκέτη νοστιμιά με αποτέλεσμα εγώ κι ο Σ ν' αποδείξουμε ακόμη μια φορά στους εαυτούς μας το πόσο λαίμαργοι είμαστε και άλλα που, εχμ, ήταν ανάξια λόγου.

Θα μοιραστώ μαζί σας μόνο αυτά που μας ευχαρίστησαν γιατί είμαι ματαιόδοξη και πολύ περήφανη για να σας δείξω τις γαστρονομικές μου αποτυχίες.
Εντάξει, η αλήθεια είναι πως απλώς σπάνια απαθανατίζω τις αποτυχίες. Με ενοχλούν απίστευτα.




Αθάνατα γεμιστά. Το αγαπημένο μου φαγητό. Παλιά προτιμούσα τις πιπεριές, τώρα τις ντομάτες. Έχει δικαίωμα ν' αλλάζει κάποιος γνώμη και ορέξεις, έτσι;

Δείτε την συνταγή εδώ.





Σπανακόπιτα. Σπανακό-πιτα. Σπα-να-κό-πι-τα. Σ-π-α-ν-α-κ-ό-π-ι-τ-α. Η μεγαλοπρεπής. Τέλος.

Δείτε την συνταγή εδώ.





Κριθαροκουλούρες. Καταπληκτικές. Απίθανες. Πεντανόστιμες. Να' ναι καλά η Βαγγελιώ που μοιράστηκε την συνταγή της κι έτσι φτιάχνοντάς τες, κατάφερα να φέρω ένα μικρό κομμάτι της Κρήτης μέσα στην μικρή μου εκπατρισμένη κουζίνα.
Ο αγαπημένος μου συνδυασμός: κριθαροκουλούρες + κεφαλογραβιέρα για πρωϊνό, μεσημεριανό και δείπνο.





Η πρώτη φορά που έφτιαξα παγωτό σοκολάτα. Απόλυτη επιτυχία χάρη στον θεό του παγωτού, David Lebovitz.
Ο Σ, καθώς έτρωγε την μια κουταλιά μετά την άλλη, με κοιτάζει με δυσπιστία και λέει: "είσαι σίγουρη πως το έφτιαξες εσύ;"
Τί του λες τώρα;

(Το ξαναέφτιαξα! Δείτε την συνταγή)





Την προηγούμενη εβδομάδα ήταν τα γενέθλια του Σ. Έφτιαξα λοιπόν σοκολατάκια για να κεράσει τους συναδέλφους του στο γραφείο. Αυτά με το hagelslag (τρούφα στα ολλανδικά) έγιναν ανάρπαστα καθώς οι Ολλανδοί τρελαίνονται για τρουφάκια.
(Συνταγή εδώ).


Υ.Γ. Κάποιες από τις φωτογραφίες είναι από το iPhone του Σ γι' αυτό και η ποιότητά τους δεν είναι και τόσο καλή. (Παρεμπιπτόντως, τα iPhone μου την δίνουν, τα έχει κι η κουτσή Μαρία, έπρεπε να το πω, sorry baby)



24 comments:

  1. Πωπωπω τι τέλεια πράγματα έφτιαξες καλέ!!! γεια στα χεράκια σου!!!
    Χρόνια πολλά στον Σ. να τον χαίρεσαι!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Να' σαι καλά! Σ' ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  3. Τέλεια φαίνονται όλα! Ειδικά το παγωτό. Σίγουρη είσαι πως το έφτιαξες εσύ;:)))))))))))) χαχαχα πολύ ωραίες αυτές οι ερωτήσεις τους!
    οι εκπατρισμένες κουζινίτσες αποκτάνε τελικά την πιο έντονη ελληνική καρδιά με διεθνή πολυχρωμία στα πέταλα τους...

    φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  4. Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες,λαχταριστές-λαχταριστές,μιαμ,ανοίγουν την όρεξη Μάγδα μου...Δεν βάζεις την συνταγή από το παγωτό?...Όλγα

    ReplyDelete
  5. Είσαι καλή μαγείρισα, κι ας είσαι κακή blogger, όσοι σε διαβάζουμε σε συγχωρούμε γι' αυτό και πάντα περιμένουμε την επομένη αναρτησή σου...
    Αλλά κάτσε καλή μου την συνταγή για το παγωτό της σοκολάτας! Τώρα που καλοκαιριάζει θα μας είναι άκρως βοηθητική.

    ReplyDelete
  6. Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι! Τυχερούλης που σε έχει στο πλευρό του!
    Όλα φαίνονται υπέροχα!
    Το iPhone για τηλέφωνο, έχει υπέροχη κάμερα! Άλλωστε εσύ, ότι κάμερα και να χειρίζεσαι, θαύματα κάνεις!

    ReplyDelete
  7. Χρόνια Πολλά!! Όσο διάβαζα αυτά που έφτιαξες μου θύμιζε τα παιδιά μου που φτιάχνουν φαγητά αγαπημένα της μαμάς της πατρίδας όπως κι αν είναι!!
    Πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
  8. oti kai na po mikrh muo tha nai ligo. Giati den ta kana ego mou les??? E?????
    oso gia to iphone... pragmatika to exoun polloi.. edo entometaksy kanei 750€ pou gia mena einai panakrivo!!!! Toso ekane h kainourgia muo trapezaria kai me 6 karekles parakalo :)) H o kosmso exei lefta gia pettama h...exei lefta gia petama..... se filo paaaaara poly!!!

    ReplyDelete
  9. a kai prin to ksexaso.... PETHAINO gia gemista. Pe-thai-no! p-e-t-h-a-i-n-o :))!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Χα χα, ο Σ. χαίρεται φαίνεται να σε πειράζει, μάλλον χωρίς εσένα θα έμενε ο μισός! ;-)
    Να τον χαίρεσαι και να τον ταΐζεις! :)

    Τα φαγητά της μαμάς όπως τα γεμιστά ή τη σπανακόπιτα γίνεται να μην τα αγαπάμε?
    Σοκολάτα εννοείται αγαπάμε πάντα και παντού!

    ReplyDelete
  11. Με πέθανες αγαπητή μου και κάνω και δίαιτα!!! Να τον χαίρεσαι!!!

    ReplyDelete
  12. Θεός o Lebovitz στο παγωτό! Ωραίες νοστιμιές. Τις κουλούρες θα τις δοκιμάσω

    ReplyDelete
  13. Να τον χαίρεσαι!!!!! Πολλές νοστιμιές έφτιαξες!!!
    Στα γεμιστά εγώ έπαθα το ανάποδο....
    φιλάκια

    ReplyDelete
  14. thalassamov — άσε, το παγωτό ήταν κόλαση. Με νύχια και με δόντια κρατιόμουν να μη το φάω όλο!

    Όλγα — σ' ευχαριστώ πολύ! :) Να είσαι σίγουρη πως κάποια στιγμή θα βάλω την συνταγή για το παγωτό.

    Penelope — όντως, είναι τέλειο παγωτό για το καλοκαιράκι που μας έρχεται. Βέβαια πόσο καλό είναι για την σιλουέτα μας... αυτό είναι άλλο θέμα, ας μην το θίξουμε :)

    Αγγελική — σ' ευχαριστώ πολύ!! Όσο για το iPhone, έχει καλή κάμερα ναι, αυτό είναι αλήθεια.

    Ξανθή — σ' ευχαριστώ!! Όλοι στα ξένα φτιάχνουμε φαγάκια που να μας θυμίζουν μανούλα :)

    Royal Coconut — χαχαχα!!
    750 έχει εκεί ε; Εδώ είναι πιο φθηνό νομίζω. Όπως (ή όσο) και να'χει, δεν το πάω! :)

    The Dark Chef — αν μείνει μισός μετά θα εξαφανιστεί! Θα με κυνηγάει η μαμά του :)
    Σ' ευχαριστώ!

    kiki — ουπς, δεν ήθελα να σε δελεάσω. Συγνώμη :)

    foodjunkie — θεός δε λες τίποτα. Από τα ωραιότερα παγωτά που έχω φάει!

    manousina — σ' ευχαριστώ πολύ!! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  15. Τι νοικοκυρά! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Να χαίρεσαι το ταίρι σου!Να είστε γεροί κι ευτυχισμένοι.


    Προσπαθώ από χθες να σχολιάσω αλλά ο blogger μου έχει σπάσει τα νεύρα.
    Vita

    ReplyDelete
  16. Να τον χαίρεσαι... και τι να πω για τα καλούδια σου...είσαι και μακριά βρε παιδί μου....φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  17. Να μου πεις που βρήκες τις κριθαροκουλούρες και την κεφαλογραβιέρα!!!!!!Είμαστε μάλλον γειτόνισσες.
    Αναστασία.

    ReplyDelete
  18. Vita, Taste Advisor — σας ευχαριστώ πολύ!

    Αναστασία — γειά σου. Τις κριθαροκουλούρες τις έφτιαξα εγώ. Κεφαλογραβιέρα δεν έχω βρει ακόμα στην Ολλανδία, είναι από την Ελλάδα.
    Είσαι και συ στην Ολλανδία;

    ReplyDelete
  19. τα γλυκά πρέπει να ειναι φανταστικά!Ειδα την συνταγή και μου΄ρθε μια λιγούρα!!!!

    ReplyDelete
  20. ΑναστασίαJune 8, 2011 at 10:02 PM

    Είμαι και εγώ Χάγη, δηλαδή λίγο πιο έξω, όχι κέντρο, εδώ και 5 χρόνια. Σε θαυμάζω για τις κριθαροκουλούρες. Γίνονται εύκολα? Πιάνουν λίγο τα χέρια μου αλλά τώρα με 2 μωράκια έχει περιοριστεί ο χρόνος μου (χώρια τη δίαιτα για τα κιλά της εγκυμοσύνης!). Θα μείνεις καιρό?

    ReplyDelete
  21. Γειά σου Αναστασία. Είναι σχετικά εύκολες απλώς θέλουν πολλή ώρα ψήσιμο στο φούρνο για να παξιμαδιαστούν. Αξίζουν τον κόπο όμως διότι, όπως φαντάζομαι θα ξέρεις κι εσύ αφού μένεις Ολλανδία, είναι δύσκολο να βρεθούν εδώ.
    Να σου ζήσουν τα μωράκια σου!

    ReplyDelete
  22. Να είσαι καλά Μάγδα, γιατί ήθελα από καιρό να φτιάξω πιτάκια και δεν είχα συνταγή πολίτικης καταγωγής. Το μαυροκούκι και η γέμιση κιμά, είναι από τα πράγματα που μου αρέσουν όσο τίποτε!! Μακάρι να προλάβω αύριο να φτιάξω τα τυροπιτάκια πρώτα, γιατί μεθαύριο θα πάω να ξεκινήσω Weight Watchers και δε με παίρνει για μαγειρέματα τόσο προκλητικά!!! Τις κριθαροκουλούρες τι λιμπίζομαι αλλά δεν βρίσκω εύκολα το κρίθινο αλεύρι εδώ. Μόνο το Red Mill έχω βρει για την ώρα και πρέπει να το παραγγείλω γιατί δεν το έχουν στα μαγαζιά. Όσο για το παγωτό, πέρυσι και τελείως κατά τύχη, αγόρασα το βιβλίο του David και αυτό των Ben&Jerry για να βάλω σε λειτουργία την καινούρια μου παγωτομηχανή...

    ReplyDelete
  23. Vivianne — ούτε και γω βρίσκω κρίθινο αλεύρι στην Ολλανδία αλλά αγόρασα νιφάδες κριθαριού τις οποίες έκανα σκόνη σ' ένα μηχάνημα που έχω για μπαχαρικά. Είχε μεγάλη επιτυχία και θα τις ξαναφτιάξω.
    Αν φτιάξεις τα πιτάκια θα περιμένω τις εντυπώσεις σου.
    Καλή επιτυχία με την δίαιτα!

    ReplyDelete
  24. ποιά δίαιτα, που αναβλήθηκε το ξεκίνημα για την παράλλη πέμπτη... τα πιτάκια θα τα φτιάξω ο κόσμος να χαλάσει, γιατί μόνο που τα βλέπω θυμάμαι τον Ιωνά στην Αθήνα που είχε παρεμφερείς τυρόπιτες και με πήγαινε ο παππούς μου να φάω στα όρθια ένα "νταού κι οκσού" στο όρθιο, κι έτρωγα δύο, κι έπαιρνα και την τυρόπιτα για τον δρόμο!! όλα τα πολίτικα με θυμίζεις... τώρα μου ήρθαν και τα λουκούμια με το καϊμάκι στη μέση από την Πόλη που μου έφερνε ο παππούς μου όταν πήγαινε... άσε, ζημιά τα τυροπιτάκια σου (και τα κρεατοπιτάκια). θα αναφέρω εντυπώσεις σύντομα!! έξυπνο το κόλπο με το κριθάρι. άμα πάρω το αλεύρι από τον Red Mill θα φτιάξω και της Κικής τους ντάκους!! Κι άμα θες, σου στέλνω μια κούτα να κάνεις τη δουλειά σου!!!

    ReplyDelete